CONVOCATÒRIA MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ PER LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’EDUCADORS/ES INFANTILS I D’EDUCADORS/ES (AUXILIAR) DE REFORÇ PER A LES ESCOLES BRESSOLS MUNICIPALS
Descripció
Aquí trobareu els anuncis del BOPB i DOGC sobre el procediment per la creació d’una borsa de treball per cobrir les necessitats de nomenaments de funcionaries i funcionaris interins o contractacions laborals temporals d’educadors/es infantils i auxiliars de reforç, grup C1, nivell de destinació 11, que es puguin produir en el termini de dos anys.
El període de presentació de sol·licituds:
Del dia 20 al 31 de juliol de 2020.
DOCUMENTS QUE CAL APORTAR
- Sol·licitud d'inscripció en aquest procés selectiu (on consta la declaració de responsable conforme es reuneixen tots els requisits exigits a la base tercera)
- Justificant del pagament de la taxa 17,14 € (el pagament s’ha de realitzar abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. La manca de pagament en termini, comportarà automàticament l'exclusió en el procés). En el cas d’exempció, la documentació justificativa). L’abonament serà en el següent compte del que és titular l’Ajuntament: SABADELL ATLÀNTIC: ES05/0081/0060/96/0002072511
Atesa la situació actual, us agrairem que feu ús dels tràmits telemàtics. Així, les persones interessades podeu formalitzar la sol·licitud telemàtica a través de la seu electrònica de l'Ajuntament (www.palauplegamans.cat) des del següent enllaç:
En cas de dubte sobre, COM PROCEDIR AMB EL TRÀMIT TELEMÀTIC? Podeu clicar el següent enllaç:
Excepcionalment, la documentació pot ser presentada de forma presencial a l'Ajuntament, Oficina d'Atenció en Matèria de Registres (OAMR), ubicada a la Casa Consistorial, Pl. de la Vila, 1. Per procedir d’aquesta manera i fer el tràmit personal, haureu de trucar a l’Ajuntament 938.648.056 i demanar cita prèvia (de 8 a 15 hores).
Data pub. oficial
20 de juliol de 2020



Verifica