Palau Solità i Plegamans

Palau Solità i Plegamans
Palau Solità i Plegamans
IniciMapa webContacteCanvia mida font
dimecres, 15 d'agost

Transmissió o canvi de titularitat de llicència d'obres

Descripció

Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència.


No es pot fer aquesta transmissió quan el nombre de les llicències de les que es puguin atorgar es trobi limitat, o quan s’hagin concedit tenint en compte les característiques particulars del subjecte autoritzat.


Organisme competent / responsable
Ajuntament


Àrea tramitadora
Urbanisme i Habitatge


Classificació temàtica
Obres


Qui el pot demanar
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.


Internet

Observacions
Per utilitzar la tramitació vía telemàtica caldrà disposar de signatura electrònica i adjuntar la mateixa documentació que s'indica com a presentació presencial.
Cliqueu l'enllaç que s'indica a continuació i ompliu el formulari per iniciar el tràmit si disposeu de certificat digital.


Tramitar


Telèfon

Observacions
l'atenció telefònica es farà desde l'àrea de Serveis Tècnics d'Urbanisme.


Telèfon
93 864 80 56


Horari d´atenció

De dilluns a divendres de 10:00h a 13:00h


Presencial

Observacions
Cal presentar la documentació al registre de l'ajuntament


On es fa

A les oficines d'Atenció Ciutadana. Adreça Plaça de la Vila, 1


Període de l'any en que es pot demanar
Es pot presentar en qualsevol moment.


Termini de la sol·licitut
Es pot sol·licitar abans de la finalització de les obres


Requisits previs
  • El titular transmitent ha de disposar de la corresponent llicència
  • Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit.

Preu / Taxa
Segons ordenances fiscals


Documentació a aportar
  • Comunicació de la transmissió de la llicència que habilita per a l’exercici de les obres l’activitat, d’acord amb el model normalitzat que inclou la declaració responsable següent: 
    •  Que en cas d’actuar com a representant legal, es disposa de tots els poders necessaris per presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.
    • Que les responsabilitats i les obligacions de l’antic titular derivades de la llicència o de la comunicació prèvia són assumides pel nou titular. 
    • Que les dades consignades en la comunicació són certes, així com la documentació que s’adjunta, si és el cas.

 

Consulteu en la Norma de presentació de documents al registre el format que han de tenir els documents que aporteu en la vostra sol·licitud

 


Impresos del tràmit

Instància genèrica


Normativa
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme.
  • Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat
  • Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals -ROAS-.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques..
  • Ordenances municipals.

Termini de resolució

El termini legal de resposta és d'un mes a partir de la data de presentació de la sol·licitud


Silenci administratiu
No opera. Transcorregut el termini d'un mes sense resolució expressa ni notificació, s'entén estimada la comunicació.


Normativa del silenci administratiu
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu


Informació actualitzada el dia 14/05/2018